مصاحبه آرشیو خبر ها
2018 تمامش می کنم ، دروسی باید عذرخواهی کند

2018 تمامش می کنم ، دروسی باید عذرخواهی کند

بوفون در مراسم جیانی بررا برای دریافت جایزه ی ورزشکار برتر سال حضور پیدا کرد و در حاشیه آن صحبت های مهم، اگر چه تلخی، کرد:

 

اگر بتوانم خودم را تا جام جهانی 2018 برسانم، ادامه می دهم، بعد از آن تمامش می کنم و دیگر فوتبال بازی نمی کنم.

 

فرم یوونتوس؟

 

این یووه ای است که دوره ای استثنایی را پشت سر می گذارد، اگر وضعیت ذهنی و فیزیکی عالی نداشته باشید نمی توانید 11 برد پیاپی کسب کنید. با این حال، با همه ی این چیزها باید خیلی دقت کنیم، چون رکوردها و نوارهای پیروزی دیر یا زود خواهند شکست، پس باید تلاش کنیم تا جایی که می توانیم این نوار پیروزی را ادامه دهیم، تا برای دوره های سخت تر، امتیاز ذخیره کنیم.

 

دیبالا؟

 

او سال قبل در پالرمو کارهای باورنکردنی انجام داد، اما اینکه کاری را در یک باشگاه کوچک انجام بدهید چیز دیگری است، تکرار آن در یووه سخت تر است و این شگفت انگیز است که او توانسته اینقدر سریع با تیم منطبق شود.

 

ماروتا هم چند کلمه در ستایش از بوفون گفت:

 

بوفون یک قرارداد سفید دارد، او در مورد سرنوشتش تصمیم می گیرد. او تا هر وقت که بخواهد می تواند اینجا بماند.

 

کاپیتان سپس در مورد درگیری لفظی مانژوکیچ و دروسی در جریان بازی یوونتوس و رم صحبت کرد، جاییکه دروسی مانژو را «کولی کثافت» خطاب کرده بود. البته طبق قانون و با توجه به عدم گزارش داور بازی از این حادثه که توسط دوربین های تلویزیونی ثبت شده بود، محرومیتی گریبان دروسی را نخواهد گرفت.

 

ما همه دچار اشتباه می شویم، این چیزهایی است که هر یکشنبه در زمین بازی گفته می شود. اگر اتفاقی افتاده و شما مقصر شمرده شده اید، واضح است که باید عذرخواهی کنید.

«به اشتراک گذارید»
Google+ Twitter Facebook
نسیبه سرگزی
نسیبه سرگزی«نگارنده اخبار»
ارتباط با نگارنده: